قیمت خرید تناژ سیب زمینی نیمه آماده با قیمت حجمهای کم آن، بسیار متفاوت است. فرنچ فرایزها با برشهای متفاوت 10*10، زاپاتا، توپی و ورقهای تولید میشوند.
سیب زمینی منجمد نیم پز در اشکال گوناگونی تولید و در مرحله آخر به روش انجماد سریع، منجمد میگردد. انواع بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده در وزنهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.
اهمیت صنایع تولیدی فرنچ فرایز نیمه پخت در تناژ بالا
سیب زمینی جزء پُر مصرفترین نمونه سبزیجاتی است که در جهان در تناژهای بالا کشت و برداشت میشود. سیب زمینی که در زبان ترکی به آن یرآلما نیز میگویند به چندین روش تولید و عرضه میگردد.
ارقام گوناگونی از آن در جهان و به خصوص در ایران وجود دارد که هر رقم برای تولید نوعی محصول مناسب است؛ به طور مثال رقم آگریا که بهترین رقم سیب زمینی است و در اردبیل و همدان کشت میشود، برای تولید خلال سیب زمینی منجمد مورد استفاده قرار میگیرد. برخی رقمها نیز برای تولید پرک و چیپس سیب زمینی مناسب هستند.
سیب زمینی محصولی است که در تناژهای بالا تولید و در انبارها ذخیره میشوند تا در طول سال نیاز مصرف کنندگان و شرکتهای تولید فرنچ فرایز نیمه آماده را رفع کنند. سیب زمینی هم به صورت خام و هم به صورت نیمه آماده در تناژهای بالا در بازارها عرضه میگردد و هر دو مشتریان زیادی دارد.
فروش خلال نیمه آماده
در زندگیهای حال حاضر به دلیل تغییر نوع زندگی و ساعتهایی که افراد به کار و فعالیت مشغول هستند، با نوع زندگیهای گذشته بسیار متفاوت شده است. اکثر افراد به دنبال رفع نیازهای خود به صورت آماده هستند.
تقاضا برای لوازم و مواد آماده دائما بالا رفته و نیاز مردم به مواد غذایی آماده و پوشاک آماده و غیره بیشتر و بیشتر خواهد شد. سیب زمینی نیمه آماده منجمد نیز یکی از این نمونه محصولات است که در حجمهای تناژی و حجمهای کم، خرید و فروش میشود.
مقاله پیشنهادی: اهیمت سیب زمینی سرخ شده در تهیه غذا
قیمت انواع خلال های سیب زمینی نیم سرخ شده
قیمت سیب زمینی نیم سرخ شده به حجم خرید آن، کیفیت و نوع بسته بندی بستگی دارد. قطعا همه افراد میدانند که قیمت و نرخ تناژی سیب زمینی نیمه آماده از حجمهای کم، کمتر است.
نوع برشها نیز در قیمت تاثیر گذار است؛ به طور مثال خلالهای کوچک تر مثل سایز 8*8 گرانتر از نمونههای 10*10 و 9*9 است؛ چرا که دور ریز تولید فرنچ فرایز مکدونالدی 8*8 بیشتر است. نمونه زاپاتا نیز جزء محصولات ارزانتر میباشد؛ به دلیل نوع برشی که دارد، ضایعات سیب زمینی زیادی تولید نمیگردد.
تنوع تولید سیب زمینی به دو دسته اصلی تقسیم میشود:
- سیب زمینی خام
- سیب زمینی نیمه آماده
خلال سیب زمینی نیمه آماده خود از نظر بُرش به چندین نمونه تقسیم میگردد:
- مکدونالدی یا کلاسیک
- زیگزاکی
- زاپاتا یا هشت پَر
- چهار پَر
- ورقهای یا تَهدیگی
- توپی
- مکعبی
بنابراین تنوع سیب زمینی نیمه آماده، در نوع برشهای آن میباشد. سیب زمینی نیمه آماده با اشکال گوناگون در تناژهای بالا در کارخانههای تولید سیب زمینی منجمد، تهیه و بسته بندی میگردند. نمونههای کلاسیک، هم در حجم تولید هم در حجم فروش، نسبت به سایر نمونهها در جایگاه بالاتری قرار دارند.
واحدهای تولید و توزیع سیب زمینی نیمه آماده در تناژهای بالا در ایران فعالیت میکنند و انواع نمونههای آن را به صورت داخلی و صادراتی به فروش میرسانند.
بیشتر بخوانید: سیب زمینی نیمه آماده عمده + قیمت داخلی و صادراتی
فروشندگان اصلی میتوانند از گزینههای مناسب برای استعلام قیمت تناژ سیب زمینی نیمه آماده باشند. خرید مستقیم از کارخانه میتواند برای خریداران عمده مناسب باشد.
اگر شما قصد خرید خلال فرنچ فرایز نیمه آماده دارید، برای شما به صرفهتر است که مراکز تولید و عرضه اصلی این محصول را بشناسید؛ تا بتوانید در هزینههای خرید صرفه جویی کنید. خرید بی واسطه علاوه بر قیمت مناسب تضمین کیفیت را نیز در بر خواهد داشت.
ویژگی های سیب زمینی نیمه آماده تناژی
از جمله ویژگیهایی که این خلالهای سیب زمینی دارد، نوع بسته بندی آنهاست؛ این بسته بندیها در وزنها و اشکال گوناگون تولید میشود. بسته بندیهای 750 گرمی، 900 گرمی و 2500 گرمی از پُر فروشترین انواع بسته بندی خلال نیم پخت هستند.
معاملات صادراتی سیب زمینی نیمه آماده که در تناژهای 19 تا 25 تن در هر ماشین صورت میگیرد، بیشتر از بسته بندیهای 2.5 کیلویی تشکیل شده است. شرکتهای خارجی این نوع سیب زمینی منجمد را به شرکتهای پخش، فروشگاهها و رستورانهای آن کشور میفروشند.
تامین بار داخل کشور نیز توسط کارخانههای تولید فرنچ فرایز صورت میگیرد و بخشی از تولیدات آنها صرف مصارف داخلی میگردد. کیفیت سیب زمینی مورد استفاده علاوه بر تناژ محصول، در تعیین قیمت نیز اثر گذار است.
قیمت تناژ خلال سیب زمینی زیگزاگی
در داخل ایران دو نمونه سیب زمینی نیمه آماده مکدونالدی و زیگزاگی از فروش بیشتری برخوردار است. بیشترین مصرف داخلی برای فست فودها و رستورانها میباشد؛ هرچند که میزان خرید سیب زمینی نیمه آماده داخلی کمتر به تناژ میرسد.
حجم مصرفی رستورانها معمولا تا حدود 200 کیلوگرم در ماه است؛ به همین دلیل، آنها باید بیشتر خرید خود را از بازارهای فله یا نمایندگیها انجام دهند.
شرکت زرین فرنچ فرایز به عنوان تولید کننده سیب زمینی نیمه آماده در حجمهای تناژی، امکان تامین نیاز داخلی و همچنین نیاز مشتریان صادراتی را دارد. مفتخریم که علاوه بر تامین نیاز داخل به مدت طولانی با کشورهایی مانند روسیه، عراق، عمان، ترکمنستان، ترکیه و غیره فعالیت تجاری در حوزه فروش فرنچ فرایز منجمد داشتهایم.
برای اطلاع از نوع بسته بندی، کیفیت و قیمت خرید محصول میتوانید با مشاوران فروش مجموعه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.